Riyaziyyat dərslərim necə keçir
Riyaziyyat dərslərimdə məqsədim – bu fənni qorxulu və çətin bir şey kimi deyil, məntiqli, başa düşülən və maraqlı şəkildə təqdim etməkdir. Hər bir şagirdin səviyyəsinə uyğun fərdi yanaşma tətbiq edirəm: istər ibtidai sinif şagirdi, istər imtahana hazırlaşan bir yeniyetmə, istərsə də baza biliklərini möhkəmləndirmək istəyən böyüklər olsun.
Dərslərin gedişi belədir:
Əvvəlcə öyrənənin hansı mövzularda çətinlik çəkdiyini müəyyənləşdirirəm və bunları təzyiqsiz, anlayışla həll etməyə kömək edirəm.
Mövzuları sade və başa düşülən dildə, gündəlik həyatdan nümunələrlə və vizual vasitələrlə izah edirəm. Şagirdlər çox vaxt deyir: “5 dəqiqəyə hər şey aydın oldu.”
Tapşırıqları asandan çətinə doğru mərhələli şəkildə işləyirik və mütləq şəxsi rəy verirəm: nəyin yaxşı getdiyini, nəyin üzərində işləmək lazım olduğunu qeyd edirəm.
Hər dərsdə praktika əsas yeri tutur, çünki bilik praktikada möhkəmlənir.
Əgər nəsə alınmırsa – qətiyyən danlamıram və tənqid etmirəm. Mənim üçün vacib olan – öyrənənin özünü rahat hiss etməsidir.
Maraqlı şagirdlər üçün qeyri-adi və yaradıcı məsələlər də əlavə edirəm – bu da düşüncə tərzini inkişaf etdirir.
Proqresi izləmək üçün davamlı qeydlər aparıram – valideynlər və şagirdlər dərhal inkişafı görə bilir.
Riyaziyyatdan qorxan və özünü “riyaziyyata uyğun olmayan biri” sayan şagirdlərlə işləməkdə uğurlu təcrübəm var. Çox vaxt bir neçə aydan sonra özləri deyirlər: “Əslində, bu maraqlıdırmış.”
⸻
Rus dili dərslərim necə keçir (xarici vətəndaşlar üçün)
Rus dili dərslərim sadəcə qrammatika əzbərləmək və söz öyrənmək deyil — real ünsiyyət, praktik bacarıqlar və dili başa düşməkdən zövq almaqdır. Mən sıfırdan başlayanlar və artıq müəyyən baza bilikləri olanlar üçün fərqli proqramlar hazırlayıram. Məqsədiniz istər səfər, istər iş, istər diaqloq qurmaq, istərsə də imtahan olsun – dərslər buna uyğun planlaşdırılır.
Dərslərin gedişi belədir:
Hər dərs canlı ünsiyyət əsasında qurulur: danışmaq, sual vermək, cavablandırmaq, səhvləri analiz etmək və düzəltmək üzərində çalışırıq.
Qrammatika izahları sade və həyatidir – yalnız nəzəriyyə yox, istifadə qaydaları ilə öyrədilir.
Yeni sözlər dərs ərzində mövzu ilə əlaqəli şəkildə verilir və dərhal istifadə olunur.
Danışıq bacarığının inkişafı üçün real dialoqlar, rol oyunları, video və audio materiallardan istifadə edirəm.
Hər şagirdə fərdi yanaşma: kim daha yaxşı eşidərək öyrənir, kim yazar, kim isə danışaraq — mən dərs metodunu ona uyğunlaşdırıram.
Qrafik, tempo və dərs materialları sizin məqsədinizə və gündəlik həyatınıza uyğun seçilir.
Bir neçə ay ərzində şagirdlər artıq düşünmədən danışmağa, öz fikirlərini sərbəst ifadə etməyə, filmləri və videoları başa düşməyə başlayırlar. Bu dəyişiklikləri görmək həm mənə, həm də sizə motivasiya verir.
Как проходят мои уроки по математике
На моих уроках математика становится понятной, логичной и даже увлекательной. Я помогаю ученикам разного уровня: от начальной школы до подготовки к экзаменам и взрослым, которым нужно подтянуть базу.
Что происходит на занятиях:
Индивидуальный подход: я сначала выясняю, что вызывает трудности, и мы мягко устраняем пробелы — без стресса, без критики.
Объясняю темы простым, живым языком, с опорой на логику, аналогии и примеры из жизни. Даже самые “страшные” темы становятся доступными.
Мы решаем задачи от простого к сложному, обязательно отрабатываем материал на практике.
Я объясняю “почему так, а не иначе”, а не просто прошу запомнить правила.
Всегда даю обратную связь и поддержку — даже если не получается, у нас нет страха ошибиться.
Вижу, как постепенно появляется уверенность: те, кто раньше не понимал математику, начинают говорить «О, это же несложно!»
С учениками, которым скучно на типичных уроках, работаю через логические задачи, нестандартные примеры и мышление.
Для меня важно, чтобы ученик не просто решал задания, а понимал, что делает. Так формируется уверенность не только в математике, но и в себе.
⸻
Как проходят мои уроки русского языка как иностранного
Я преподаю русский язык для иностранцев с нуля и для продолжающих. Моя цель — не просто дать теорию, а научить понимать, говорить и думать на русском языке.
Как проходят занятия:
Мы говорим на русском с первого занятия, даже если пока вы знаете только “Привет”.
Объясняю грамматику доступно и логично, с примерами из реальной жизни, а не только из учебников.
Слова и выражения учим в контексте, сразу используем их в диалогах и упражнениях.
Много внимания уделяю произношению, слушанию, интонации — вы научитесь говорить красиво и правильно.
Используем аудио, видео, карточки, игры и реальные диалоги — чтобы язык “оживал” и запоминался легко.
Темп и программа — индивидуальны: под ваш уровень, цели (поездка, ПМЖ, работа, экзамен) и характер.
С каждым учеником мы формируем уверенность в себе и снимаем языковой барьер.
Очень часто мои ученики говорят: “Я думал(а), что русский язык — слишком сложный. Но оказалось, что с вами — это реально.”
Ətraflı